PROGRAMIRANJE U SCRATCHU – DIO II.

I tako… dođe drugi tjedan, a učenici kažu: vidjeli smo prošli video što ste stavili na stranicu, hoćete li nas snimiti i danas?!?!

Evooooo, stižem! 🏃‍♀️

Danas smo za zadatak imali malo kraći program za posložiti. U igrici “Gladna mačka” lik mačke (Scratcha) kreće se po ekranu i jede jabuke. Učenik kontrolira mačku tako što mišem pokazuje mjesto na ekranu, a mačka se tada kreće prema tamo. Ako mačka dotakne jednu od jabuka, ona nestaje – kao da ju je mačka pojela!

Učenicima je zadatak bio “prekratak” (kako i neće nakon onog od prošlog tjedna 😅) pa su pitali učiteljicu mogu li oni još dodati i pozadinu, npr. stablo…da izgleda da jabuke padaju sa stabla. 🌳🍎😹
Učiteljičini malci genijalci! 🤩🥰

Nakon zadatka smo još malo i plesali, ali taj dio nismo snimali 😂

2.a razred
2.b razred