Natjecanje iz informatike
Izvor slike: https://informatika.azoo.hr/
Ulaskom u novo, treće desetljeće, nije se promijenila želja da to ostane najatraktivnije školsko natjecanje. I dalje se nastoji unaprijediti način njegovog odvijanja kako bi se uključio što veći broj naprednih, nadarenih i sposobnih mladih natjecatelja.
Tri su kategorije koje testiraju različite informatičke vještine.
Kategorija Algoritmi provjerava sposobnost rješavanja složenih problema gdje je cilj napisati savršen programski kôd koji će se izvršavati što brže. Računalni algoritam je niz naredbi koji efikasno rješava neki problem. U ovoj kategoriji cilj je upravo osmisliti algoritam koji rješava zadani problem. Međutim, zadani problemi su jako često složeni, pa je potrebno kombinacijom postojećih i osmišljavanjem novih algoritama doći do efikasnog rješenja.
Želiš pokazati znanje, snalažljivost i kreativnost? Voliš rješavati zanimljive probleme? Algoritmi su kategorija za tebe!
Kategorija Razvoj softvera stavlja natjecatelje u uloge pravih arhitekata računalnih sustava, jer moraju napraviti što bolje i što veće programe kako bi dokazali da su najbolji. Razvoj softvera je proces koji traje od formiranja ideje do realizacije te ideje i izrade konačnog softvera. Ideja ima mnogo, od onih koje mogu pomoći u rješavanju raznih problema s kojima se ljudi susreću, pa do računalnih igara namijenjenih čistoj zabavi. Neovisno o namjeni, cilj ove kategorije je realizacija te ideje.
Želiš razvijati igre ili aplikacije? Imaš odličnu i inovativnu ideju? Iskoristi svoju kreativnost i izgradi vlastiti softver!
Za one koji ne vole složene probleme ili velike programske sustave, predviđena je kategorija Osnove i DK, jer kroz nju se provjerava teoretsko znanje koje je uvijek od koristi. Digitalne kompetencije su neophodne za kvalitetnu primjenu tehnologije pri obavljanju svakodnevnih obveza i predstavljaju puno više od mogućnosti korištenja najnovijeg uređaja ili softvera. Digitalna kompetencija znači osposobljenost za korištenje digitalne tehnologije na kritički, siguran, suradnički i kreativan način. U današnjem svijetu, računala i informatika svuda su oko nas, počevši od najjednostavnijih digitalnih satova, pa sve do velikih bankovnih sustava i superračunala korištenih za simulacije stvarnog svijeta. Svi ti sustavi zasnivaju se na istim osnovama – osnovama informatike.
Svaka znanost se gradi na teoriji. Misliš da znaš nešto o računalima i informatici? Prijavi se i pokaži svoje znanje!
Tekst: https://informatika.azoo.hr/o-natjecanju
DOBNE SKUPINE NATJECATELJA
Logo
⋅ peti razred osnovne škole
⋅ šesti razred osnovne škole
⋅ sedmi razred osnovne škole
⋅ osmi razred osnovne škole
Primjena algoritama OŠ
⋅ peti razred osnovne škole
⋅ šesti razred osnovne škole
⋅ sedmi razred osnovne škole
⋅ osmi razred osnovne škole
Primjena algoritama SŠ
⋅ prvi razred srednje škole
⋅ drugi razred srednje škole
⋅ treći razred srednje škole
⋅ četvrti razred srednje škole
Digitalne kompetencije
⋅ peti razred osnovne škole
⋅ šesti razred osnovne škole
Osnove informatike OŠ
⋅ sedmi razred osnovne škole
⋅ osmi razred osnovne škole
Osnove informatike SŠ
⋅ učenici prirodoslovno-matematičkih gimnazija od prvog do četvrtog razreda srednje škole
⋅ učenici ostalih gimnazija od prvog do četvrtog razreda srednje škole
⋅ učenici srednjih strukovnih škola od prvog do četvrtog razreda srednje škole
Razvoj softvera OŠ
⋅ učenici od petog do osmog razreda osnovne škole
Razvoj softvera SŠ
⋅ učenici od prvog do četvrtog razreda srednje škole